loading...
موزیک
Reza بازدید : 383 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

    غزل معاصر - فریدون مشیری (showing 1-33 of 33) - Goodreads

    www.goodreads.com/topic/show/56008
    كبوتر و آسمان بگذار سر به سينه من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي دردمند را شايد كه
    پيش ازين نپسندي به كار عشق آزار اين رميده سر در كمند را بگذار سر به سينه من تا ...

    بهترین اشعار برای تو که نیستی - بگذار سر به سینه من تا که بشنوی

    ghambarak.blogfa.com/post-878.aspx
    بهترین اشعار برای تو که نیستی - بگذار سر به سینه من تا که بشنوی - به شانه هایم
    زدی تا تنهاییم را تکانده باشی. به چه دل خوش کردی؟ تکاندن برف از شانه های آدم ...

    بگذار سر به سينه ي من تا كه بشنوي – یا حق

    https://yaahagh.com/fereydoun-moshiri/411
    29 دسامبر 2010 ... بگذار سر به سينه ي من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي درد مند را. شايد كه بيش از اين
    نپسندي به كار عشق آزار اين رميده ي سر در كمند را. بگذار سر به ...

    فریدون مشیری – یا حق

    https://yaahagh.com/shaaer/fereydoun-moshiri
    بگذار سر به سينه ي من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي درد مند را. شايد كه بيش از اين
    نپسندي به كار عشق آزار اين رميده ي سر در كمند را. بگذار سر به سينه ي من تا ...

    تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب - بگذار سر به سینه ی من ...

    ab-va-atash.blogfa.com/post-43.aspx
    بگذار سر به سینه ی من تا كه بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید كه بیش از این
    نپسندی به كار عشق آزار این رمیده ی سر در كمند را. بگذار سر به سینه من تا بگویمت

    بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی - آپارات

    www.aparat.com/v/.../بگذار_سر_به_سینه_ی_من_تا_که_بشنوی
    هیئت محبین الائمه(فقط حیدر امیرالمومنین است) بگذار سر به سینه من تا که بشنوی/
    آهنگ اشتیاق دلی دردمند را بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی اشتیاق , علی.

    همايون شجريان خورشيد آرزو - YouTube

    https://www.youtube.com/watch?v=Q98Gk6LKvYE17 Oct 2011 - 9 min - Uploaded by MKARGAR67
    بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی درد مند را شاید که بیش از این نپسندی به کار عشق آزار این رمیده ی سر در کمند را بگذار ...

    علیرضا قربانی - اشتیاق - YouTube

    https://www.youtube.com/watch?v=Q7bMGClB6s022 Feb 2010 - 6 min - Uploaded by farham60
    بگذار سر به سينه من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي دردمند را شايد كه پيش ازين نپسندي به كار عشق آزار اين رميده سر در كمند را بگذار سر به سينه من ...

    بهترین شعرهایی که خوانده ام - اشعار فریدون مشیری

    jeyhoon20.blogfa.com/tag/اشعار-فریدون-مشیری
    بگذار سر به سينه ي من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي درد مند را شايد كه بيش از اين
    نپسندي به كار عشق آزار اين رميده ي سر در كمند را بگذار سر به سينه ي من تا بگويمت

    زیباترین شعرهای عاشقانه - خواهم که جاودانه بنالم به دامنت

    b10411.blogfa.com/post-357.aspx
    6 سپتامبر 2011 ... بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی درد مند را. شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق. آزار این رمیده ی سر در کمند را. بگذار سر به ...

    دریای احساس - بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی ...

    daryaye-ehsas.blogfa.com/post-10.aspx
    10 ژوئن 2011 ... دریای احساس - بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی ... - بـه سـراغ من اگـر می آییـد؛
    نــرم و آهسـتـه بیـاییـد؛ مبـادا که تـرک بـردارد؛ چینی نـازک تنـهایـی ...

    حامي - بگذار تا بنوشمت ...

    hami85.blogfa.com/cat-68.aspx
    خورشید آرزو. بگذار سر به سينه من تا که بشنوی. آهنگ اشتياق دلی دردمند را. شايد که
    بيش از اين نپسندی به کار عشق. آزار اين رميده سر در کمند را. بگذار سر به سينه من ...

    ابر و کوچه - فریدون مشیری - جس جو

    www.jasjoo.com/books/new-poems/fereydon_moshiri/33/0/5/
    اگر ماه بودم به هرجا که بودم - سراغ ترا از خدا میگرفتم - وگر سنگ یودم بههرجا که بودی
    ... بگذار سر به سینه من تا که بشنوی - آهنگ اشتیاق دلی دردمند را - شاید که پیش ...

    اشتياق/علیرضا قربانی-فريدون مشيري - حکیمانه

    jomalatziba.blogfa.com/post-1796.aspx
    بگذار سر به سينه ي من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي درد مند را شايد كه بيش از اين
    نپسندي به كار عشق آزار اين رميده ي سر در كمند را بگذار سر به سينه ي من تا بگويمت

    بگذار سر به سینه‌‌ی من تا که بشنوی - شعر و موسیقی - قصه گیسو

    ghesegisoo.persianblog.ir/.../بگذار_سر_به_سینه‌‌ی_من_تا_که_بشنوی
    بگذار سر به سینه‌‌ی من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش از این نه
    پسندی به کار عشق آزار این رمیده‌ی سر در کمند را بگذار سر به سینه‌ی من تا ...

    آهنگ اشتیاق دلی دردمند را - یادداشتهای یک رهگذر

    rahgozar1880.persianblog.ir/tag/آهنگ_اشتیاق_دلی_دردمند_را
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش ازین
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت

    علیرضا قربانی بگذار سر به سینه من تا که بشنوی/ آهنگ اشتیاق دلی ...

    www.netiran.net/.../علیرضا-قربانی-----بگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-بشنوی-آهنگ-اشتیاق-دلی-دردمند-را
    علیرضا قربانی بگذار سر به سینه من تا که بشنوی/ آهنگ اشتیاق دلی دردمند را.

    بگذار سر به سینه ی من تا كه بشنوی آهنگ اشتیاق دلی - کلوب

    www.cloob.com/u/mojgan_1352/111229651
    4 ا کتبر 2014 ... بگذار سر به سینه ی من تا كه بشنوی آهنگ اشتیاق دلی درد مند را شاید كه بیش از این
    نپسندی به كار عشق آزار این رمیده ی سر در كمند را بگذار سر به ...

    دانلود آلبوم اشتیاق با صدای علیرضا قربانی | نوا یاب

    www.navayab.com/eshtiagh-alireza-ghorbani/
    9 ژوئن 2014 ... بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی به کارعشق آزار این رمیده سردر کمند را بگذار سر به سینه من ...

    خاكستر كلمات - "بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی..."

    khakestar-e-kalamat.blogfa.com/post-6.aspx
    "بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی..." تقدیم به خودم..... اینجا شب است. و من دست
    هایت را نمی بینم. گنجشک های مرده ام را. در خطوطی موازی می کارم. و کلاغ ها جان می گیرند.

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ... - فریدون مشیری - Fereydoun ...

    https://www.facebook.com/.../posts/403186253127889
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی به کارعشق آزار این رمیده سردر کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت...

    یادمان - بگذار سر به سینه من تا بشنوی

    azadeh1357.blogfa.com/post-42.aspx
    بگذار سر به سينه ي من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي درد مند را شايد كه بيش از اين
    نپسندي به كار عشق آزار اين رميده ي سر در كمند را بگذار سر به سينه ي من تا بگويمت

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آواز عاشقونه رو - ذاکرین

    www.zakerin.ir/play/32053
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آواز عاشقونه رو. حاج محمود کریمی. ۱۱۴۵۵. ۲۲۱۸. ۲.
    دریافت انتشار افزودن به لیست پخش. اینجا پر از شور و امیده · کربلایی جواد مقدم.

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آواز عاشقونه رو - ذاکرین

    www.zakerin.ir/play/31674
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آواز عاشقونه رو. حاج محمود کریمی. ۳۳۹۹. ۲۴۳۸. ۳.
    دریافت انتشار افزودن به لیست پخش. حضرت اباالفضل (ع) · دُعاء اليوم الرابع من شهر
     ...

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی بایگانی - شعرواره

    shervare.ir/tag/بگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-بشنوی/
    9 مه 2016 ... بگذار سر به سينه ي من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي درد مند را. شايد كه بيش از اين
    نپسندي به كار عشق آزار اين رميده ي سر در كمند را. بگذار سر به ...

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی (مشیری)

    pichak.iran.sc/m/posts/272
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتياق دلي دردمند را. شايد که بيش ازين
    نپسندی به کار عشق آزار اين رميده ی سر در کمند را. بگذار سر به سینه من تا بگويمت

    افسون سخن - بگذار سر به سینه ی من تا كه بشنوی

    www.sousanfa.blogfa.com/post/30
    بگذار سر به سینه ی من تا كه بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید كه بیش از این
    نپسندی به كار عشق آزار این رمیده ی سر در كمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند ... - Instagram

    https://www.instagram.com/p/BGkDNLGu__Q/?tagged=italiano
    12 Jun 2016 ... See this Instagram photo by @mehdidelijani • 894 likes.

    بگذار سر به سينه من تا که بشنوی (سرود جدید) - خیمه دلسوختگان

    delsukhtehgan.ir/.../بگذار-سر-به-سينه-من-تا-که-بشنوی-(سرود-جدید)-
    23 مه 2015 ... دانلود بگذار سر به سينه من تا که بشنوی (سرود جدید) ... قسمت اول فصل عاشقی محرم
    الحرام 1393 · رویای رنگین شب های من (شور زیبا قدیمی) · یا عینی ...

    شعر نو گذار سر به من ، تا که بشنوی اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش ...

    www.shereno.com/.../گذار+سر+به+سینه+من+،+تا+که+بشنوی++++آهنگ+اشتیاق+دلی+دردمند+را+شاید+که+بیش+ازین+نپسندی+به+کار+عش...
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوي آهنگ اشتياق دلي دردمند را شايد که پیش ازين
    نپسندي به کار عشق آزار این رمیده سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت

    کلبه عاشقی - بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی

    akbar8520.blogfa.com/post/71
    کلبه عاشقی - بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی - خوش امدید به کلبه عاشقی من ....
    .دلتنگی مرض عجیبی است.... آدم را آرام...آرام...نا آرام میکند... - کلبه عاشقی.

    آرشیو موسیقی ملی ایران ( آواز سنتی ) - خورشيد آرزو | همایون شجریان ...

    iranvocals.blogfa.com/post-1185.aspx
    بگذار سر به سينه من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي دردمند را. شايد كه بيش از اين
    نپسندي به كار عشق آزار اين رميدة سر در كمند را. بگذار سر به سينه من تا بگويمت
    اندوه ...

    سخن دل - بگذار سر به سینه من تا که بشنوی

    shahrefarng.blogfa.com/post/.../بگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-بشنوی-
    سخن دل - بگذار سر به سینه من تا که بشنوی - عشق،دریایی کرانه ناپدید کی توان
    کردن شنا ای هوشمند.

    دوزخ نشین شده ام .... - بگذار سر به سینه ام تا که بشنوی آهنگ اشتیاق ...

    www.mycalmsoul.blogfa.com/post-23.aspx
    بگذار سر به سینه ی من تا بگویمت. اندوه چیست عشق کدامست غم کجاست. بگذار تا
    بگویمت این مرغ خسته جان. عمری ست در هوای تو از آشیان جداست. دلتنگم آنچنان که اگر
     ...

    دیدار - بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی - فریدون مشیری

    khamooshiyesepid.blogfa.com/post/78
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی. آهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند را. شاید که بیش از این
    نپسندی. آزارِ این رمیده سر در کمند را. بگذار سر به سینه من تا بگویمت. اندوه چیست!

    مرجع وب-بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی - وب سایت

    baranman111.data2.ir/page-502424.html
    بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی دردمند را. شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق. آزار این رمیده ی سر در کمند را. بگذار سر به سینه ی من تا ...

    ابهام مطلق - بگذار سر به سینه من تا که بشنوی...

    smokescreen.blogfa.com/post/27
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی... نه این که من خدای تو باشم؛ حتی نه این که تو
    برای من مثل واژه ها و درد هایم، راست راست راه بیفتی روی صفحه های سفید و سیاه
    روزگار ...

    Raur - بگذار سر به سینه من تا که بشنوی - imantn

    https://raur.co/imantn/230335
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی. ... are using a browser that supports HTML5
    and DHL streaming. 1. 0. 25. بگذار سر به سینه من تا که بشنوی. EmbedDownload
     ...

    رندان مست - داونلود آواز خورشید آرزو / تکنواز کمانچه: سعید فرج پوری ...

    rendanemast88.blogfa.com/post-502.aspx
    بگذار سر به سينه من تا که بشنوی آهنگ اشتياق دلی دردمند را شايد که بيش از اين
    نپسندی به کار عشق آزار اين رميده سر در کمند را بگذار سر به سينه من تا بگويمت

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی... - دردانه ی من و ناهید

    kamen.persianblog.ir/post/175/
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی به کارعشق آزار این رمیده سردر کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت

    فریدون مشیری -بگذار سر به سینه من تا که بشنوی - فان 98

    www.fun98.org/فریدون-مشیری--بگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-بشنوی-.html
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی. آهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند را. شاید که بیش از این
    نپسندی. آزارِ این رمیده سر در کمند را. بگذار سر به سینه من تا بگویمت. اندوه چیست!

    ماندانا نصرتی - بگذار سر به سينه من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي ...

    pelan.tv/Show/559163/mandananosrati-tv/ماندانا-نصرتی
    بگذار سر به سينه من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي دردمند را شايد كه پيش ازين
    نپسندي به كار عشق آزار اين رميده سر در كمند را بگذار سر به سينه من تا بگويمت اندوه
     ...

    wisgoon - ویسگون - بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق ...

    wisgoon.com/pin/13979087/
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که پیش ازین
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده سر در کمند را بگذار سر ...

    فریدون مشیری -بگذار سر به سینه من تا که بشنوی - عشق

    lovelystore_a.rozblog.com/فریدون-مشیری--بگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-بشنوی-.html
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی. آهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند را. شاید که بیش از این
    نپسندی. آزارِ این رمیده سر در کمند را. بگذار سر به سینه من تا بگویمت. اندوه چیست!

    پایان امتحانات - دلم کمی خدا می خواهد...

    i-want-a-little-god.persianblog.ir/post/3/
    مثل گوش سپردن به نوایی در تنهایی به یاد آن کس که اشتیاقش را داری... بگذار سر به
    سینه ی من تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی درد مند را. شاید که بیش از این نپسندی ...

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی - همایون شجریان - ایران آموزش

    www.ir-amoozesh.com/post.php?...بگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-بشنوی...
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی - همایون شجریان. ... بگذار سر به سینه من تا که
    بشنوی - همایون شجریان. سرگرمی. مرورگر شما پخش فایل های صوتی را پشتیبانی
    نمی ...

    بگذار سر به سینه ی من تا كه بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید كه ...

    www.hammihan.com/post/1670846
    بگذار سر به سینه ی من تا كه بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید كه بیش از این
    نپسندی به كار عشق آزار این رمیده ی سر در كمند را.

    بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی

    www.dalfak.com/w/du42z/بگذار-سر-به-سینه-ی-من-تا-که-بشنوی
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی/ آهنگ اشتیاق دلی دردمند را.

    آسمان بی انتها - بگذار سر به سینه من ...

    armanblogf-a.blogfa.com/post/30
    بگذار سر به سینه من. تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی دردمند را... شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق. آزار این رمیده سر در کمند را... بگذار سر به سینه من تا ...

    تی‌شرت - میم‌تیم

    mimteam.com/products/platforms/2/design/51
    بگذار سر به سینه‌ی من تا که بشنوی آهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند را. شاید که پیش ازین
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده‌ی سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت:

    چکامه | بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح...

    chakaame.com/news/19/بگذار-تا-ببوسمت-ای-نوشخند-صبح...
    بگذار تا ببوسمت ای نوشخند صبح بگذار تا بنوشمت ای چشمه شراب بیمار خنده‌های ...
    گرم تر بتاب *** متن کامل شعر: بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق...

    وبلاگ شخصی عذرا مجیبی - بگذار سر به سينه من ، تا که بشنوی ...

    ozra-mojibi.blogfa.com/post-1338.aspx
    بگذار سر به سينه من ، تا که بشنوی ...اشتباه نکنم این سروده از زنده یاد فریدون
    مشیریست. بگذار سر به سينه من ، تا که بشنوی ،. آهنگ اشتياق دلی دردمند را. شايد که
     ...

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی - آخرین مطالب - tehranblogs.ir

    hamghafiebabaran-blog.tehranblogs.ir/page-84396.html
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی دردمند را. شاید که پیش ازین
    نپسندی به کار عشق. آزار این رمیده سر در کمند را. بگذار سر به سینه من تا بگویمت.

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی.....

    ssaffarian100-bfa.sagacity.ir/page-1421686.html
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگِ اشتیاقِ دلی دردم.

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی - انجمن علمی تفریحی یک پارس

    forum.yekpars.com/showthread.php?t=22816
    3 فوریه 2016 ... بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی آزارِ این رمیده سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا ...

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی..... - ssaffarian100-bfa - وبلاگ های ...

    ssaffarian100-bfa.rssreport.ir/page-1421686.html
    15 مه 2016 ... بگذار سر به سینه من تا که بشنوی. آهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند را. شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق. آزارِ این رمیده سر در کمند را. بگذار سر به ...

    متن آهنگ اشتیاق از علیرضا قربانی - IRMP3

    www.irmp3.ir/lyric/33754/متن-آهنگ-اشتیاق-از-علیرضا-قربانی
    دانلود آهنگ اشتیاق از علیرضا قربانی. ♫♫ بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ
    اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش از این نپسندی به کارعشق آزار این رمیده سردر ...

    مـو پــــریشان های باد - بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی

    sharheparishani.blogfa.com/post-33.aspx
    بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی درد مند را. شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده ی سر در کمند را. بگذار سر به سینه ی من تا ...

    فریدون مشیری - شعرهای ناب

    moharamghorbani.blogfa.com/category/4
    شعری زیبا از استاد (فریدون مشیری ). آپلود عکس ، آپلود ، سایت اپلود عکس. بگذار
    سر به سینه من تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی دردمند را. شاید که پیش ازین نپسندی ...

    خورشيد آرزو - خلوتی از جنس چمن - blogfa.com

    www.khalvatedelkhasteh.blogfa.com/tag/خورشيد-آرزو
    بگذار سر به سينه ي من تا كه بشنوي. آهنگ اشتياق دلي درد مند را. شايد كه بيش از اين
    نپسندي به كار عشق. آزار اين رميده ي سر در كمند را. بگذار سر به سينه ي من تا ...

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند را

    www.lenzor.com/p/myYkb
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی آزارِ این رمیده سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت اندوه چیست!

    با او بگو که مهــر تو از دل نمی رود - بگذار سر به سينه من ...

    www.delnaz1364.blogfa.com/post-112.aspx
    بگــذار سـر به سينـه من ، تا كه بشنوي. آهنــگ اشتيــــاق دلــي دردمنــــــــد را. ،شايد كه
    بيش از اين،نپسندي به كارعشق. آزار اين رميـــده ســــر در كمنـــد را. : بگـــذار ســـر به ...

    ღ ღپسر شاه پریون+فاطمهღ ღ - بگذار سر به سینه ی من

    mostafateme21.blogfa.com/post/471
    بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی درد مند را. شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق. آزار این رمیده ی سر در کمند را. بگذار سر به سینه ی من تا ...

    اشعار ولادت حضرت ابالفضل 94 حاج محمود کریمی چیذر + صوت :: شعر و ...

    shear.blog.ir/.../download-shab-milad-hazrat-abbas-94-karimi-chizar
    23 مه 2015 ... اب را مرقدش قُرُق کرده. سرود (کریمی- میرداماد). بگذار سر به سینه من تا. که بشنوی اواز
    عاشقونه رو. بگذار سر به سینه من تا. بهت بگم احوال این دوونه رو.

    ... زیباترین شعرهایی که تا به حال خوندم - خواهم که جاودانه بنالم به دامنت

    be5tpoems.blogfa.com/post-230.aspx
    بگذار سر به سینه من ، تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی دردمند را. شاید که بیش ازین ،
    نپسندی به کار عشق. آزار این رمیده سر در کمند را. بگذار سر به سینه من ، تا ...

    بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی | وبلاگ 24 - مرجع وبلاگ فارسی

    weblog24.xyz/weblog/ali-shima/705602
    پست با عنوان بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی در این صفحه نمایش داده شده است.
    همچنین شما میتوانید با کلیک بر روی عنوان وبلاگ مرجع صفحه وبلاگ مربوطه را ...

    فریدون مشیری - عاشقانه های حلق آویز

    asheghanehaye-halghaviz.persianblog.ir/tag/فریدون_مشیری
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی دردمند را. شاید که بیش ازین
    نپسندی به کار عشق. آزار این رمیده سر در کمند را. بگذار سر به سینه من تا بگویمت.

    شب میلاد حضرت عباس(ع) 1394 - پایگاه اینترنتی عبرات

    nayedel.ir/index.php/1392-06-28-18-19-40/.../1065--1394
    23 مه 2015 ... بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی آواز عاشقونه رو ( سرود ). ابالفضل بخواد تا روز
    محشر تموم درا به روم وا میشه ( سرود ) ...

    دانلود آهنگ همایون شجریان به نام خورشید آرزو - دانلود آهنگ جدید

    nicmusic.org/.../homayoun-shajarian-called-khorshide-arezoo-avaz/
    5 ژوئن 2016 ... گذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده سر در کمند را بگذار سر به سینه من ...

    دانلود آهنگ اشتیاق از علیرضا قربانی دانلود آهنگ | دانلود آهنگ جدید

    sedabax.ir/دانلود-آهنگ-اشتیاق-از-علیرضا-قربانی/
    31 ژانويه 2016 ... بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی به کارعشق آزار این رمیده سردر کمند را بگذار سر به سینه من ...

    اس ام اس های مربوط به ببوسمت - کپی پیست کن

    www.copypastekon.ir/sms/tag/ببوسمت
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده ی سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت

    بگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-بشنوی | فیس بوک

    www.nicefun.org/hashtag/بگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-بشنوی
    نتایج : بگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-بشنوی. نتایج : بگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-
    بشنوی · ☆¸.•A Z A R•.¸☆ · 1394/01/25 - 16:26 ...

    دانلود مولودی خوانی محمود کریمی شب ولادت حضرت عباس (ع) سال 94 ...

    www.farhangnews.ir/content/125243
    23 مه 2015 ... بخش پنجم - مدیحه سرایی ( خبر از مادری که آورده پسری گل پسر ، برای پدر ) ... بخش
    ششم - سرود ( بگذار سر به سينه من تا که بشنوی آواز عاشقونه رو ) ...

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی........ - وب سایت شهر میانه

    www.miyanali.com/VAFADAR/gallery/129
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی........ - آلبوم غم - گالری تصاویر نغمه -S.

    Tag » اشتیاق-سبوی دل - صفحه اول

    saboyedel.ir/?tag=اشتیاق
    18 دسامبر 2015 ... بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را. شاید که پیش ازین
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده سر در کمند را. بگذار سر به سینه ...

    بگذار سر به سینه ام ... - راز شقایق

    pouyesh.persianblog.ir/post/82
    7 آوريل 2009 ... بگذار سر به سینه من تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی دردمند را. شاید که بیش از این
    نپسندی به کارعشق. آزار این رمیده سر در کمند را. بگذار سر به ...

    عشق - تالار دل

    talaredel.persianblog.ir/tag/عشق
    بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی درد مند را شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده ی سر در کمند را بگذار سر به سینه ی من تا ...

    تبلیغات - بهشت من و تو - بلاگ ها

    12694.blogha.xyz/post621447.html
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی. آهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند را. شاید که بیش از این
    نپسندی. آزارِ این رمیده سر در کمند را. بگذار سر به سینه من تا بگویمت. اندوه چیست!

    بیمار خنده های توام بیشتر بخند... - ..شعری که زندگی ست

    alonepawn.persianblog.ir/post/125/
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که پیش ازین
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت

    خواهم که جاودانه بنالم به دامنت - سایه

    sayah48.persianblog.ir/post/2/
    بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی درد مند را شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده ی سر در کمند را بگذار سر به سینه ی من تا ...

    ashkan karimzade (@ashkan_karimzade) | Instagram photos and ...

    www.imgrum.net/user/ashkan_karimzade/1576469207
    یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش می سپارم به تو از چشم حسود چمنش گر چه از
    کوی وفا ... بگذار سر به سينه من تا كه بشنوي آهنگ اشتياق دلي دردمند را شايد كه بيش
    .

    Haniyeh یک مادر دوربین به دست (@hn2karimi) | Instagram photos ...

    www.imgrum.net/user/.../990806539609486425_1519630940
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که پیش ازین
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت
    اندوه ...

    سایت سارا شعر - برگزیده زیبا ترین اشعار و ترانه از شاعران گذشته و ...

    sarapoem.persiangig.com/link7/kashkul3.htm
    من كه از بازترین پنجره با مردم این ناحیه صحبت كردم حرفی از جنس زمان نشنیدم ...
    باید امشب چمدانی را كه به اندازه پیراهن تنهایی من ..... بگذار سر به سینه من تا كه
    بشنوی

    شعر - واژه های خیال

    vazhehayekhial.persianblog.ir/tag/شعر
    بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق ... کدامین دست جز دست تو غم ریزد
    به کام من؟ ... چرا شد قرعه محنت به نام من؟ که حتی نیمه شبها اشک غم ریزم به پای تو .

    کبوتر و آسمان - AVAyeAZAD.com =-= آوای آزاد

    www.avayeazad.com/fereidoon_moshiri/abr_o_kooche/5.htm
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که پیش ازین
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت

    صفحه بعد - وبلاگ اشعار کامل شاعران - اشعار فریدون مشیری

    www.moraffah.com/cat-206.aspx?p=38
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که پیش ازین
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی | جستجو | بلوگل

    www.bloogle.ir/list/بگذار+سر+به+سینه+من+تا+که+بشنوی.html
    بگذار سر به سينه ی من تا که بشنويآهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند راشاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشقآزار این رمیده ی سر در کمند رابگذار سر به سينه ی من تا ...

    دلتنگی : کاغذهای مچاله

    www.rahdari.ir/?cat=10
    غروب آفتاب است و خورشید می رود که سایه اش را بر سر دیگرانی بگستراند در دیگر
    سوی ... بگذار ســــر به ســـــینه ی من تا که بشنــــــــوی / آهـــــــنگ اشــــــتیاق دلی ...

    Download Lagu خورشيد آرزو- همايون شجريان.mp3 Gratis - Download ...

    www.downloadmovieandmusic.net/.../cita-citata-goyang-dumang.html
    خورشيد آرزو بگـذار سـر به سينـه من تا که بشنـوی آهنگ اشتيـاق دلی دردمنـد را شايد
    که بيش از اين نپسندی به کار عشق آزار اين رميـده¬ سر در کمند را بگذار سر به سينه
     ...

    بگذار سر به سينه من تا كه بشنوي - سایت مجله خبری

    nikot.ir/component/.../2243-بگذار-سر-به-سينه-من-تا-كه-بشنوي.html
    بگذار سر به سينه من تا كه بشنويآهنگ اشتياق دلي دردمند را شايد كه پيش ازين
    نپسندي به كار عشقآزار اين رميده سر در كمند را بگذار سر به سينه من تا بگويمتا...

    آتروپا | بگذار سر به سینه من تا که بشنوی.....

    kzz-fun.ir/post/بگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-بشنوی.....
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق آزارِ این رمیده سر در کمند را بگذار سر به سینه من تا بگویمت
    اندوه ...

    بگذار سر به سینه من تا كه بشنوی _ فریدون مشیری

    holeylan-ba.sirindex.ir/.../بگذار+سر+به+سینه+ی+من+تا+%25D9%2583ه+بشنوی+++_++++فریدون+مشیری
    25 مه 2016 ... بگذار سر به سينه من تا که بشنوي آهنگِ اشتياقِ دلي دردمند را شايد که بيش از اين
    نپسندي آزارِ اين رميده سر در کمند را بگذار سر به سينه من تا ...

    دلنوشته ها(دست نوشته ها) - بیشه

    www.bisheh.com/Group.aspx?GroupID=400&PostID=40404
    بگذار سر به سینه ی من تاکه بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق آزاراین رمیده ی سردر کمند بگذار سربه سینه ی من تا بگویمت ...

    مطالب-بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی - Niloblog.com

    baranman111.niloblog.com/post/463791.aspx
    بگذار سر به سینه ی من تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی دردمند را. شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق. آزار این رمیده ی سر در کمند را. بگذار سر به سینه ی من تا ...

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی - سبک زندگی ایرانی اسلامی

    www.bodoh.ir/showthread.php?t=4754
    23 آگوست 2013 ... بگذار سر به سینه من تا که بشنوی / آهنگ اشتیاق دلی دردمند را / شاید که بیش ازین
    نپسندی به کار عشق / آزار این رمیده سر در کمند را / بگذار سر به ...

    شعر(بگذار سر به سینه من تا که بشنوی)فریدون مشیری

    topdataa.ir/شعربگذار-سر-به-سینه-من-تا-که-بشنویفرید.html
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگِ اشتیاقِ دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی آزارِ.

    موسیقی | ساری گلین

    sarigalin.ir/blog/category/music/
    همتم تا میرود ساز غزل گیرد به دست طاقتم اظهار عجز و ناتوانی می‌کند. بلبلی در سینه
    مینالد هنوزم کین ... بگذار سر به سينه من تا که بشنوی آهنگ اشتياق دلی دردمند را

    Alireza Ghorbani - Tasnife Eshtiagh lyrics | Musixmatch

    https://www.musixmatch.com/lyrics/Alireza.../Tasnife-Eshtiagh
    25 سپتامبر 2014 ... بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آهنگ اشتیاق دلی دردمند را شاید که بیش از این
    نپسندی به کار عشق آزار این رمیده سر در کمند را بگذار سر به سینه ...

    وقتی دلگیری و تنها... - زیر بــ ــارانـــ بیا قدم بزنیم اي هم قفس

    saeed5554.persianblog.ir/post/68/
    زیر بــ ــارانـــ بیا قدم بزنیم اي هم قفس♥♫. وقتی دلگیری و تنها... بگذار سر به
    سینه ی من تا که بشنوی. آهنگ اشتیاق دلی درد مند را. شاید که بیش از این نپسندی به ...

    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آواز عاشقونه رو - فروشگاه

    www.zakerin.net/play/32053
    بگذار سر به سینه من تا که بشنوی آواز عاشقونه رو. حاج محمود کریمی. ۱۰۵۶۵. ۲۰۷۷. ۲.
    دریافت انتشار افزودن به لیست پخش. پس مزن یار مسیحا دل بیمار مرا · حاج محمد رضا ...

برچسب ها بگذار , سینه من , بشنوی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 393
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 265
  • باردید دیروز : 302
  • گوگل امروز : 16
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 1,679
  • بازدید ماه : 5,533
  • بازدید سال : 36,213
  • بازدید کلی : 656,635