loading...
موزیک
Reza بازدید : 2291 دوشنبه 31 خرداد 1395 نظرات (0)

    دانلوداهنگ دیونیک دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم | شیک ترین ها

    chelseas.shiktarinha.xyz/.../دانلوداهنگ+دیونیک+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم.html
    متن آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام حس بد چه حس بدیه از عشقت جدا شیچقد سخته
    تنهات بذاره نباشینباشی کنارش که بازم بخندیکه یادت بره باز درا رو ببندینمی دونم
     ...

    دانلود آهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - خبر روز

    www.khabareruz.ir/search/?...آهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم
    دانلود آهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم. دانلود آهنگ مسعود سعیدی بنام دیوونه منم.
    دانلود فیلم جدیددانلود فیلم جدید فروش دوربین عکاسی بلاگ ریدر دانلود آهنگ جدید ...

    اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم از دیونیک - خبر روز

    www.khabareruz.ir/search/?...اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم...
    اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم از دیونیک. سیروان خسروی: الناز شاکردوست
    یکی از زیباترین بازیگران ایران است. فرهنگ > موسیقی - سیروان خسروی، خواننده و
     ...

    دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - مجله اینترنتی خبرایرونی

    khabariruni.tk/search/?...اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم
    بیست و چهارم جولای و یکروز پیش از بازی دوستانه بروسیا دورتموند مقابل یوونتوس
    آخرین تاریخی بود که اریک دورم در کنار زردپوشان وستفالن تمرین کرد. او در آن ...

    دانلود آهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - مجله اینترنتی خبرایرونی

    khabariruni.tk/search/?...آهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم
    علیرضا افتخاری خواننده کشور که مدتی قبل کاری در وصف مدافعان حرم را اجرا کرد در
    گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار ...

    اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم از دیونیک - مجله اینترنتی ...

    khabariruni.tk/search/?...اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم...
    12 نوامبر 2015 ... بیست و چهارم جولای و یکروز پیش از بازی دوستانه بروسیا دورتموند مقابل یوونتوس
    آخرین تاریخی بود که اریک دورم در کنار زردپوشان وستفالن ...

    دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - خبر ایرونی

    iruni.ir/search/?q...اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم
    عکاس خونه/ ارسالي از اروين لايک "مخاطبان گرامي آخرين خبر؛ براي ارسال تصاوير؛
    لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آيکون دوربين در بالاي صفحه را انتخاب نموده و تصوير خود
     ...

    دانلود آهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - مجله اینترنتی خبرجو

    macho.ir/search/?...دانلود%20آهنگ%20دورم%20زدی%20ولی%20باز%20دور%20سرت%2...
    دانلود آهنگ ابتدایی تیتراژ برنامه ماه عسل 95 از تاپ ناز دانلود آهنگ تیتراژ پایانی
    برنامه ماه عسل 95 دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بنام هر چی تو بخوای Download New ...

    دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - آخرین اخبار ایران و جهان

    khabarduni.ir/search/?q...اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم
    پخش کننده قدرتمند VLC Player در میان بسیاری از پخش کننده ها توانسته به شکل
    بسیار بهتری عمل کند و اکنون نسخه موبایل آن برای سیستم عامل آندروید منتشر شده ...

    دانلود آهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم

    blogreader.ir/search/دانلود+آهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم
    دانلود آهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم. دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام
    سیگار | دانلود آهنگ جدید | دانلود فیلم و سریال. دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پویا
     ...

    دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم دیونیک - صفحه نخست

    faznaz.com/دورم-زدی-ولی-باز-دور-سرت-میگردم-دیونیک.html
    اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم از دیونیک. سیروان خسروی: الناز شاکردوست
    یکی از زیباترین بازیگران ایران است. فرهنگ > موسیقی – سیروان خسروی، خواننده و
     ...

    اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم

    downloadmusiclove.rozblog.com/.../اهنگ-دورم-زدی-ولی-باز-دور-سرت-میگردم.html
    4 روز پیش ... دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - خبر ایرونی iruni.ir/search/?q...اهنگ+
    دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم Translate this page عکاس ...

    دانلود آهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم در سایت ای تی ان | شیک ...

    pnu02.shiektarinha.ir/.../دانلود+آهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم+در+سایت+ای+تی+ان.html
    ﺩﻭﺭﻡ ﺩﻭﺭ ﻣﻦ ﺩﻭﺭﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺣﺎﺷﯿﻪ ﻫﺎ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻣﺎﻧﺪ ﻭ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺩﯾﺪ ﺍﻧﻬﺪﺍﻡ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﺸﻨﺪ ﺭﺍ ﻭ ﺩﻭﺭﺗﺮ
    ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻣﺎﻧﺪ ﻭ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺧﻮﺍﻧﺪ ﺁﻭﺍﺯ ﺳﺎﺯﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﮐﻮﮎ ﺑﯽ ﻭﺟﺪﺍﻥ ﺭﺍ . ﺩﺭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﺳﮑﻮﺗﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﻣﺎﻧﺪ ﮐﻪ ﺷﺐ ﺍﺯ ﻃﻠﻮﻉ
     ...

    listدانلوداهنگ دیونیک دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم | شیک ترین ها

    sev.shiektarinha.ir/.../listدانلوداهنگ+دیونیک+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم.html
    آن را به مرد داد و گفت: "وقتی به سامرا رسیدم ، زمانی كه دورم شلوغ بود بیا ، پرخاش كن و
    ... Download New Music Alireza Roozegar – Hese Badترانه و آهنگ : علیرضا ... که
    بازم بخندیکه یادت بره باز درا رو ببندینمی دونم چرا حالم رو می فهمه ولي میرهنمی ...

    دانلود آهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم - کوپه

    www.koupeh.com/.../دانلود-آهنگ-دورم-زدی-ولی-باز-دور-سرت-میگردم
    دانلود آهنگ جدید پدر از نیما علامه با کیفیت مستقیمدانلود آهنگ جدید پدر از نیما علامه
    با کیفیت مستقیم آهنگ جدید نیما علامه بنام پدر با لینک مستقیم همراه با پخش ...

    دانلود آلبوم جدید بهزاد لیتو به نام خاکستری

    www.shirazsong.org/دانلود-آلبوم-جدید-بهزاد-لیتو-به-نام-خاک/
    دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو خاکستری,دانلود آلبوم جدید خاکستری از بهزاد لیتو ,
    دانلود آلبوم خاکستری با صدای بهزاد ... حرفاتو راست میگی ولی وقتی میخوام برم باز
    میگی : .... ببین موده منم آروم اینا صورتاشون فرشتست و // غول بدناشون میشه دوز من رد
    دور سرم ... گفتی زدی چشمات ریزه خماره // گفتم میدونی « سیجل » معمولی نیستش خب
    آره

    آي بلاگ ها: دانلوداهنگ تو نرو ازمحمدرضوان

    irun-rzb.iblogha.com/list/دانلوداهنگ+تو+نرو+ازمحمدرضوان.html
    اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم. دانلود اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم -
    خبر ایرونی iruni.ir/search/?q...اهنگ+دورم+زدی+ولی+باز+دور+سرت+میگردم

    دانلود آهنگ ریسک از زانیار خسروی

    musicbambo.org/1393/03/دانلود-آهنگ-ریسک-از-زانیار-خسروی/
    4 ژوئن 2014 ... دانلود آهنگ فوق العاده زیبا و شنیدنی زانیار خسروی به نام ریسک ترانه: زانیار ... مثل
    پروانه میگردم دور سرت ... ولی من مهمون دل گرمت شم. آخه دیگه مثل ... در اندروید بر روی
    لینک ها نگه دارید تا منو باز شود و گزینه save link را بزنید. ads11.

    دانلود و متن آهنگ میگردم دور varzeshi

    varzeshi.itmgco.ir/دانلود-و-متن-آهنگ-میگردم-دور.html
    اهنگ جدید دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم | شیک … تهیه شده در فور ... دانلود و متن
    آهنگ کم کم جازمین دانلود آهنگ جازمین چشماتو میبندم دور تو میگردم دانلود ... بیشتر.

    آبان ۱۳۹۴ - آهنگهای فوق احساسی وغمگین

    daryayegham71.blogfa.com/1394/08
    وقتی رفتیو زیر حرفات زدی به خواهرو مادرم شک کردمو. من که هر ... که یعنی میشه ی بار
    دیگه از دور تورو دید. میدونم میدونم نمیفهمی منو. میدونم میدونم سرت گرمه. پ نرس به ...
    اهنگ زیبا و غمگین و احساسی (باز دلم گرفته ) از مجتبی اس اچ ... با این که دوستت
    دارم ولی باید جدا شیم ... مدام بر میگردمـــــــــــــــ. ..... امشب تو اتیش و خاکسترت دورم.

    نجواهای یک بغض لبریز

    www.915915.blogfa.com/
    ولی نرو. از : مهدی فرجی ============== توی شیرینی ، تو اول ، قند دوم می شود مزه
    سوهان اعلا پیش .... زندگی آهنگ زیبای النگوهای توست ... من آن ستاره ی دورم که می روم
    از یاد اگر تو هم ... باز می‌پرسی: چه‌طور این‌گونه شاعر شد دلت؟ تو دلت را ..... من از
    شکستی سنگین باز می گردم، جایی که ..... اصلا فدای سرت ، قضا و بلا بود از سرت
    دور شد .

    دانلود آهنگ جدید علی بابا و احمد سلو به نام دیوونه - سایت رسمی علی بابا

    alibabadlove.org/دانلود-آهنگ-جدید-علی-بابا-و-احمد-سلو-به/
    برای دانلود آهنگ دیوونه به ادامه مطلب مراجعه کنید … ... ولی خدا وکیلی تو کل رپر ها
    تکی البته من کسی دیگه گوش نمیدم ولی چند بار دست بچه ها د یدم بعد من اهنگ شمارو
    براشون .... دهنشون رو دو متر باز میکنن؟ .... یکی بهم گفت یکی از داداشیات تو روت
    خوب پشت سرت فش داشت میداد ..... بی توجه به ادمای دورم,به ادمای که زل زدن به اشک تو
    چشمام!

    آهنگ دل من دل تو از مرتضی پاشایی - نماشا

    www.namasha.com/v/u1ubCsUw
    11 سپتامبر 2015 ... می خوام یه جیزی بهت بکم ولی امید وارم از دستم ناراحت نشی ، من اسم مریم است 16 ... خدا
    از دستم ناراحت نشو واسه این دارم میرم جون مدرسه داره باز میشه ولی خیلی دوست ... تونم
    کمکت کنم:) الآن سرم شلوغه ولی به زودی بر می گردم که اگه بخوای بتونم ..... دلم می
    خواد برم یه جای دور یه جاییکه با این جا خیلی فرق داره یه جایی کاملا ...

    آهنگ محلی یاسوج - لینک گردی

    nimrang.ir/news/آهنگ-محلی-یاسوج
    ب / بیدشاهی - دانلود آهنگ محلی لری - مرکز دانلود آموزش سرگرمی علمی ... 673. مرکز
    اطلاع رسانی ... اهنگ دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم از ... 375. یاسوج موزیک - دانلود ...

    متن آهنگ ها - www.kolbe tanhay.com

    www.lord-2013.blogfa.com/category/34
    www.kolbe tanhay.com - متن آهنگ ها - - www.kolbe tanhay.com. ... بالا سرت بیداره
    هواتو خیلی داره. مراقب خودت باش .... باز دور پنجره قفس کشیدم ، دوباره عطرت و نفس
    کشیدم ... ولی ما که واسه همدیگه بودیم ... آره همونیه که گفته بوده میری دکش کنی و بر
    میگردی .... این راه دورم، خبر از دل من که نداره ..... میون عشق و هوس، زدی تو ساز دل یه نفس
    .

    دانلود اهنگ ارمغان تاریکی از مهدی در استیج | برترین های نت

    cubisme.bestarinha.ir/.../دانلود+اهنگ+ارمغان+تاریکی+از+مهدی+در+استیج.html
    دانلود اجرای مهدی اهنگ این آخرین باره در مسابقه استیج Stage Manoto ..... نام دورم زدی
    ولی باز دور سرت میگردم | دانلوداهنگ دیونیک دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم | عهای ...

    غزل معاصر - باران یعنی تو بر می گردی... - blogfa.com

    rain135.blogfa.com/tag/غزل-معاصر
    می‌شود هر تار مو یک «شب» ولی یک روسری. ایــن همه شب را چطوری ... شعر آنی ست که دور
    لب تو می گردد. شاعری لذت ... باز بوی خوش تو رونق عطاری هاست ... يا تو سرت بر شانه
    ام؟... فکر کن .... با من از بازی گرگم به هوا حرف زدی. وقت بازی .... از تو دورم که اندکم،
    اما ... سکوت می کنم آهنگ جنگ نزدیک است ..... تا ابد دور تو می‌گردم‌، بسوزان عشق کن.

    نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه [آرشیو] - صفحه 2 - انجمن ...

    forum.special.ir/archive/index.php/t-279-p-2.html
    27 سپتامبر 2008 ... [آرشیو] صفحه 2 نام خواننده و شعر و آهنگ مورد علاقه موسيقی. ... ای ایران ایران ، گلزار
    سبزت دور از تو راج خزان ، جور زمان ای مهر رخشان ، ای روشنگر دنیای من به ... سرم رو
    شونه هاشه رو گونمه نفسهاش به دادم برس اي ... دشمن راه دورم درد دلم زیاده ..... ولی با این همه
    حرفا باز منم مثل اونا یه دروغگو میشمو همیشه ورد زبونا ... یه نفر پیدا ...

    اشعار خاطره انگیز - کیانا وحدتی

    www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483618&showall=yes
    2 دسامبر 2008 ... بی تومهتاب شبی باز ازان کوچه گذشتم ... این آهنگ یادش بخیر ما که راهنمایی بودیم
    گیر به آهنگهای دلکش داده .... کیانا این شعر رو شنیده بود ولی من بار اولم بود که
    گوشش میدادم ولی یه مدت .... در کتاب ادبیات سال اول دنبال آن میگردم چیزی نمی یابم (
    البته ذکر این ... چه خوب و شیرین است سر زدن به کتب سالهای دور و نزدیک

    نامِ من عشق است، آیا می شناسیدم؟

    nvosoughi.blogfa.com/
    ولی تعطیل نیست، تا وقتی که من نفس می کشم، همین جا خواهم نوشت! ... پی نوشت 10:
    نبودنت، نقشه خانه را عوض کرده است/ و هر چه می گردم/ آن گوشه ی دیوانه ... پی نوشت 12:
    در دکانِ همه باده فروشان تخته است/ آن که باز است همیشه، در مِی خانه ی توست/ شهریار.
    پی نوشت 13: هر که را دور کنی، دور و برت می آید/ از محبت چه بلاها به سرت می آید/ تا
    که ...

    تنهایی | قالب وبلاگ

    pichak.net/crop/tag/تنهایی/
    ولی میان این همه شلوغی، باز هم احساس تنهایـــی میکنم و این است درد مـــن … —. تو
    رفته ای ... از کنارت به پشت سرت رفته ام گفته بودم به ... این روزها در خودم به دنبال
    یک کلیک راست میگردم تا از خودم یک ... حتما نباید مدت ها دور از تـــو باشم … تا تنـها
    .... مثل آهن شده است چینی نازک تنهایی من!!! — .... اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی
    نیست

    دانلود آهنگ جدید ایرانی - دانلود_آهنگ_92

    downloadnewsong.ir/tags/دانلود_آهنگ_92/
    باز امشب در اوج آسمانم باشد رازی با ستارگانم. امشب یک سر شوق و شورم از این عالم
    گویی دورم. دانلود آهنگ امشب در سر شوري دارم جديد بنیامین بهادري. بیشتر ...

    و من برای زندگی تو را بهانه می کنم

    www.niloofare-abi70.blogfa.com/
    از خودش دور شـــــــــود. ... از قلبم بیرون و مردم دورم جمع بشن با گریه بهم افتخار کنن ؛
    از اون طرف کارگردان داد بزنه کات ... میخوام اینبار که مراقب اومد بالا سرم گفت : سرت
    بچرخه و تقلب کنی صفر رد .... ولی واسه این که دلت رو نشکنه میگه:خوب شد زنگ زدی
    … ... آهای مسافر خسته من ، شب آمده و باز هم یاد تو در دلم ، ستاره ها خاموش ، من مانده ام و
    وجودم ...

    آرشیو آهنگ های قدیمی 250 200 A - همه چیز از همه جا - سایت یکصدا

    www.1seda.com/1389/01
    15 آوريل 2010 ... آهنگ این چه رسمیست که تو ناز کنی یکطرفه از معین .... باز دستی دستی دستی دلمو
    زدی شکستی. تا اومدم سراغت در خونتونو ... آهنگ بی نظیر دور نرو از گیتی. راهی رفتن
    ... ما میخوندیم ولی آهنگی نداشت .... اکنون اگر از تو دورم به هر جا.

    انجمن ستوده | شیک ترین ها

    sotode.shiektarinha.xyz/page-20639.html
    دانلود آهنگ شیرازی امیر حسین در استیج | Youna - Hesse Chehmat | دانلود بررسی
    ... برای یورو تراک | دانلوداهنگ دیونیک دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم از دیونیک ...

    متن آهنگ های مجید خراطها | انجمن های فارس پاتوق

    www.farspatogh.ir/threads/30442/
    شروع موضوع توسط Majid R2 در 18 ژوئیه 2013 در انجمن موزیک های ایرانی ... (تو رو
    الهی قربونت برم ، خیلی برام بودی عزیز از پیش من برو ولی خاطره هامو دور نریز از ...
    داری زدم ولی یادم نبود بخوام نخوام باید بری اینو زدم یاد بگیری اگر چه قیدمو زدی ....
    این همه آماده شدم یه کفن دورم کشیدن​ .... با اینکه رفتم ولی باز بگی برگرد بر می
    گردم​.

    اس ام اس سنگین و معنی دار

    sms.irfamily.com/اس-ام-اس-سنگین-و-معنی-دار/
    7 مه 2013 ... هَرچقدر که میَخندم باز هَم غَــــــــــــــــم نبَودن تو خودنمایی میکنَد… ... جمعه اینقدر به
    شنبه نزدیک است اما شنبه اینقدر از جمعه دور ؟ ... اما به شانه هایی که اگر خوابت برد
    سرت را زمین نگذارد. .... خیلی سخته دلت از کسی پر باشه ولی اونقدر دوستش داشته
    باشی که یک کلمه نگی ولی اون هرچی دلش بخواد بهت ..... آدمها آنقدر دورم زده اند

    عــــاشــــقــــانــــه - تیکه دار

    tearmajnoon.blogfa.com/tag/تیکه-دار
    ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺗﻮ ﻧﻤﯽ ﮔﺮﺩﻡ ، ﺩﻧﺒﺎﻝ ﮐﺴﯽ ﻣﯽﮔﺮﺩﻡ ﺗﺎ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺸﺎﻧﺶ ﺩﻫﻢ ﻭ ﺑﮕﻮﯾﻢ : ﻣﺜﻞ ﺍﻭ ﻧﺒﺎﺵ … ... منم فک کردم همه مث
    اونن ، خط کشیدم دور همه ! ... از سرم که بیفتی ، دست و پای غرورت خواهد شکست ! ... باز
    نگران تواَم، ... ﻋﺰﯾﺰﻡ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﮕﻢ ﺗﻮ ﻋﻮﺿﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﻭﻟﯽ ﺷﮏ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﮔﻪ ﻗﻠﺐ ﺁﺩﻣﺎ ﻫﻢ ﻭﺍﺳﻪ ﻭﺭﻭﺩ ﺑﻬﺶ ﭘﺴﻮﺭﺩ
    ﺩﺍﺷﺖ ﻣﺎﻝ ﺗﻮ ﯾﺎ ۱۲۳۴ ﺑﻮﺩ ﯾﺎ ... وقتی با دیگری سخن می گویی برایم سه نت دارد آهنگ کلامت :

    دل شکسته ( باوضو واردشویداینجابهشت است)

    www.my-black-star.blogfa.com/
    ... از بچه ها که دور یک کیم بقیه تفکیکی که دیگه نمیشه بذارم حالا این باز خوبه ولی
    .... رو سرم سایه دستات ، می پیچه تو دلم عطر نفس هات ،خدا کی میرسه لحظه دیدار با امامم،
    ... روزی زنگ زدی گفتی بهم بازم بیام ، ولی تو میدونی که من توغربت تنهایام تنهای
    ..... جز غم و غصه واسه من چی داشتی ،آخه دستت رو دادی به کی ،اگه دورم پر از این کاغذهای
     ...

    گنجور » مولوی » دیوان شمس » رباعیات

    ganjoor.net/moulavi/shams/robaeesh/
    رباعی شماره ۳۸: تا کی باشی ز دور نظارهٔ ما. رباعی شماره ۳۹: تا ... رباعی شماره ۶۰: گر
    جان داری بیا و جان باز آنجا. رباعی شماره ۶۱: ... رباعی شماره ۱۴۶: آنکس که سرت برید
    غمخوار تو اوست .... رباعی شماره ۲۷۱: توبه که دل خویش چو آهن کرده است ...... رباعی
    شماره ۱۰۹۳: چون دم زدی از مهر رخ یار ای دل ... رباعی شماره ۱۱۲۰: از بسکه به نزدیک توام
    من دورم.

    تکست آلبوم زدبازی "زاخارنامه" - موسیقی رپ

    gongworld.blogfa.com/post/24
    موسیقی رپ - تکست آلبوم زدبازی "زاخارنامه" - - موسیقی رپ. ... ولی ، ما بچه شمرونیم ،
    آخرشم تهرونیم // یه چند ماه اینجا مهمون تو رو رات نمیدن حیوونی اون که حال نکرد ... زاخار
    نمیتونی تو بیای از اون دور الکی دستتو تکون نده .... مگه تنت ميخاره انگاری ترا زدی
    .... آره داشتیم چند جا زنگــــ تفریح ، ولی هر دفعه باز // میومدم بکنم من از سرت باز

    متن تمامی ترانه های آلبوم زاخارنامه زدبازی - انجمنهای دان آلفا

    forum.downallfa.com/showthread.php?t=6071
    8 ژوئن 2012 ... تکست تمامی ترانه های آلبوم زاخارنامه زدبازی تکست آهنگ دلم تنگ شده : کروس : (مهراد
    هیدن و نسیم) دلم تنگ ... من باید بحث کنم هر دفه تا بس کنی / ببین هر چه که هست دورم
    ماله منه نه از تو نیس .... زاخار با ما چرا بدی / مگه تنت میخاره انگاری ترا زدی ... اره
    داشتیم چند جا زنگ تفریح / ولی هر دفعه باز میومدم بکنم من از سرت باز

    و خداوند سکوت را آفرید

    talangooor.blogfa.com/
    سکوت، در خود گريه دارد ولي گريه، با خود سکوتي ندارد. ... غم های دلش حواله می شود به
    سوی حرم شما، عقده های دلش باز می شود در آن صحن، دلش آرام می گیرد. .... ﺁﻫﻨﮓ ﺑﺎﺭ ﺩﻫﻢ ﺗﮑﺮﺍﺭ
    ﺷﺪ ... اي ستاره ها كه از جهان دور .... به دنبال چه می گردم شب و روز ..... بعضی وقت ها که
    بالای سرم را به امیدی نگاه می کنم می گویم کجاست آن خدایی که زمین را رام کرده برای
    من؟

    حرفهای نگفته ام با تو

    baharhaghshenas.blogfa.com/
    حک میکنی ذهن مرا در خود ؛تا باز هم با من بیامیزی. حسی شبیه من .... به سرم می زند
    تمامش کنم. فراموشی ... دارم از پا می افتم بگیرم ، هی نگو دور دورم من از تو. بس کن این
    ... بوی گندم وسیب می پیچید؛من ولی عاشقانه ام کم بود .... هرشب تمام شهرخاموش اند،
    اینجا به دنبال چه میگردم ..... تو که لبخند به لب تکیه زدی ... کد موسیقی در نایت
    اسکین ...

    شهریور ۱۳۹۰ - ترانه های ماندگار - blogfa.com

    deltangtanha.blogfa.com/9006.aspx
    روزام و درياب عزيز دور شد قطارم .... عاشقتر از قبلم بمون تو پیشم دور از چشات هرگز
    آروم نمیشم ... كاش میشد چشمها رو بست باز كرد و به راحتی به روزهای قبل بازگشت ....
    گولم زدی اما بدون یه روز سراغ تو میام ... می ری برو ولی فقط اینو یادت باشه عزیز
    اشـــک زلالتو جلو چشـــم غریبه هـــا نـــریـــز ..... این روزا سنگین سرت طول و درازه
    سفرت.

    پیگیری نوشته‌ها با RSS - موزیک آنلاین

    blog.mp3pars.ir/feed/
    30 ا کتبر 2015 ... موزیک صدا وبلاگ رسمی موزیک آنلاین - آهنگ آنلاین - اخبار موسیقی .... حرف می‌زد و
    می‌گفت بالاخره شکست‌اش می‌دهم و باز هم روی سن بر می‌گردم. ... متاسفانه کمی دیر متوجه
    شدیم ولی لحظه‌ای درنگ نکردیم و خود مرتضی هم با ... کردند وقتی شروع به خواند نماز
    فرادا‌یم کردم یکسری از ایرانی‌ها دورم جمع شدند ..... بره فکرت از تو سرم

    دانلود موسیقی Hayat gibi از آلبوم Toygar Işıklı | داورنیوز - صفحه اصلی

    love18x7.web.laserland.ir/page-73626.html
    دانلود آلبوم اوریجینال موسیقی سریال MED CEZIR اثر Toygar ..... boye xnxx |
    دانلوداهنگ دیونیک دورم زدی ولی باز دور سرت میگردم | رابطه جنیفر لوپز با پسر
    همسایه ...

    عشق بی وفا - مهتاب عشق من

    mahtabman.persianblog.ir/tag/عشق_بی_وفا
    نگاهش کنی و باز مثه روزه اول دلت بلرزه و حس کنی هنوزم دوسش داری . .... دلتنگی از
    مرزهایی که دورم کشیدند و مرا وادار کردند به دست خویش از کسانی که . ... نگاره: دوست
    داشتن واقعی، یعنی حاضرم مال من نباشی، ولی خوشبخت. .... برو و پشت سرت را هم نگاه
    نکن ، از تو بیزارم ، بهانه هایت را برایم تکرار نکن ..... گفتی میرم اما بر میگردم.

    طرفداران ابيرام ️

    havadaraneebiraam.blogfa.com/
    نه میخوام شعرو مثنوی کنم و پر کنم کتاب فلسفی دورم که شرمش میاد قلم روی کاغذ ...
    میگی تو خوشگل و نازی ولی افتادی تو بازی دستمو نخونده بودی که حالا داری می بازی.
    ... تو بعد فاز برم با یه چشمک از حال برم بگم وقتی تویی دورو برم می چرخه دنیا دور
    سرم. .... نده فاصله ی دلم تا تو کمه اگه لجبازی کنی باز یه نمه بدون میرم میدم دلمو به همه.

    تکست تمام اهنکهای زدبازی - متن اهنگهای جدید

    tehran021.rzb.ir/post/1359
    متن آهنگ دروغ تعطیل از زدبازی هه هه ام جی ! گوش کن ! ... میدونم آرزوت اینه که اسمتو
    بیارم / ولی نگران نباش چون که مثه تو زیادن ... میگردی دنبال کی؟ ... میشینیم دور هم
    باز ، اووو بریم ما یه جا دور ... پس راه برو من با تو خط هامونو زد میزنیم // زدی دیگه
    نکشیده حتی زورو .... سرم گرم ولی را میرم یه خط صافو ... بی حس حالا باز هی کوک
    بریز دورم

    عشق و خیانت

    l0vet0l0ve.blogfa.com/
    اهنگ های وب رو گذاشتیم لینک هاشون هم تو ... چه ساده بودم که گمان می کردم به دورم می
    گردند. کسـانـی که .... فک می کردم بهم خیانت کردی ولی وقتی طرفو دیدم .... حیف اووون
    کیلوبایت هایی که واسه باز کردن پروفایل ... این که هر بار سرت با یکی گرم باشد
    دلیل بر ارزش ات نیست ... چیه دنبال چی میگردی؟ ..... زمین گرد است تویی که مرا دور
    زدی

    دانلود آلبوم رضا صادقی به نام فقط گوش کن + متن - دانلود آهنگ جدید

    nicmusic.org/1394/08/reza-sadeghi-faghat-gooshkon/
    25 ا کتبر 2015 ... دانلود آهنگ یادگاری (غمگینم) از رضا صادقی · دانلود آهنگ یه نفر ... دنبال چیزی همش می
    گردم. به کی بگم ... دلنگرونم دورم و خسته ام از همه. تنها رفیقم ... وقتی که دور و برت
    نیست یه رفیق بی شیله پیله. نفست سم ... غمو تو بغل گرفتی ولی باز نمی گی
    برگرد. مگه تو همون ... دست دلم رو پس زدی ... سرم رو میذاشتم روی شونه هات.

    دیونیک دورم زدی - وبلاگ های برتر

    freeblogs.ir/key/دیونیک+دورم+زدی.html
    نتایج جستجو برای: دیونیک دورم زدی ... چند روزیه اومدم یزد دنبال کار میگردم اما انگار
    این روزگار نمیخواد با ما راه بیاد ... یه حس عجیب و غریب دست از سرم برنمیداره. ... تمام
    زندگیم فکر می کردم می دونم چی میخوام و به کجا می خوام برسم ولی الان به همه چیز شک
    دارم ... تو خیالت، توی حالت، باز توی کما میمونم . ..... آهنگ سرصداس دورم از ایمان سانتو
    .

    هر کی شکست عشقی خورده وارد بشه

    djamp.mohammad.loxblog.com/
    دنیا رو سرم خراب شد تازه فهمیدم که من فقط دوست متفرقه اش بودم . .... روز دیگه دور
    دوستی خط کشیدم خونه نشین شدم تو مهمونی های خانواده ای نمیرم چون باهاش فامیلم ... به
    هر سختس فراموشش کردم ولی الان باز گیر داده باهام دوس شو بازم اومد تو زندگیم دست
    .... فهمیدی تشنجیم باهام بهم زدی گفت نه بخاطراون نبوده ازاین حرفاخلاصه دوباره باهم
    اشتی ...

    برای پدر

    delsokhtegan.persianblog.ir/
    9 مه 2013 ... تا چشم هام باز شد و دنیا رو دیدم تو رو با کپسول اکسیژن دیدم و . .... ازت دورم ازت دورم
    داغ دلم کهنه تر شده است بابا بیا که زخم دلم تازه تر شده است .... بابا با اینکه دلم
    گرفت از وقتی رفتی اما الان میگم خدا رو شکر از این فقر دور شدی .... میاد پشت سرم و
    دستشو میزاره روی شونم و من به دنبال بهانه ایی میگردم و از آنجا میرم.

    دانلود آلبوم کمپانی 13 به نام آمپول + متن آهنگ

    textseda.in/دانلود-آلبوم-کمپانی-13-به-نام-آمپول-متن-آ.html
    ولی هیچ وقت اون روز یادم نمیره ناظم گفت علیرضا آدم نمیشه … .... بپا رنده ایم تیزیم
    مث تیزی تیزم بالا سرت. تیمیم از پایین ... نه اینا ضرب و المثله دیگه روم حساب باز
    نکن برو قرض الحسنه ... خونه سوت و کور، بدون سر و صدا داره برف میاد زل زدی به رد پا
    .... ولی من تموم کردم دارم میرم دور بعد ... خالیه اتاق و افکار دورم تو مسیر افسانه شدن.

    اشعار عاشقانه - آیات غمزه

    ayateghamzeh.persianblog.ir/tag/اشعار_عاشقانه
    باز هم پیراهنـــت را حسن یوســـف می زنی؟ ... آن وقت شعر و رنگ و موسیقی به هم آمیخت
    ..... تا ابد دور تو می‌گردم‌، بسوزان عشق کن‌ .... انگار که میخ در سرم می کوبند ... گفتم
    که بگویم چقدر دوس...ولی. با بوسه ی محکمی دهانم را بست. بنویس که عشق آخرم باران
    است. این چتر ..... دمی به ناز حجاب از رخت کنار زدی .... از تو تا دورم دلم انگار شاعر
    می‌شود.

    چایی با طعم خدا - متن زیبا

    helpmygod.blogfa.com/tag/متن-زیبا
    دل نوشت4: خدایا بیشتر از اونی که فکرشا میکنم ازت دورم. ... هوس کردم برم زیر این
    بارون و شروع کنم به خوندن اون شعر قدیمی دبستانی که میگه باز باران با ترانه .

    عشوه های زنانه نازهای دخترانه

    naaaz.blogfa.com/
    صحبت می کنم چون با رها کردن چیزی عوض نمی شه ولی با صحبت ممکنه عوض شه. ...
    کوتاه می خندیدم و سرم رو می انداختم پایین، می گفت توانمندیهای کاری من رو کمتر در
    کسی .... انگار فرشته ها اونجا بودن٬ انگار دورم ریخته بودن٬ انگار من یه مهمون ویژه بودم٬
    نکنه من یه ... اصلا حواسم به دور و برم نبود با اونهمه شلوغی انگار جز من کسی اونجا نبود
    .

    آهنگ × عکس × بیوگرافی × تکست × کلیپ

    www.ramirap2rap.blogfa.com/
    برف و بارون نمیتونن / منو از تو دور كنن ... زير آفتاب برزيل نشستي دم بارگاي
    حنسي بم بگو لب آب داري چه حسي دورم پلاستيک و کارداي فلزي خوبه نه اين حس هر
    روزمه دنيا رو ... هر بار قهر میکردی / میدونستم فرداش بر میگردی اره داشتیم چند جا زنگ
    تفریح / ولی هر دفعه باز میومدم بکنم من از سرت باز ... شب زدی حرفتو / اتیش زدی
    عکستو

    یه رمان عشقولانه،پر از تیکه های بامزه،هیجانی!بیا تو خیییییییلی ...

    www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=176717
    21 سپتامبر 2014 ... با شنيدن اسم خياطي چشمامو باز کردم وسيخ نشستم و گفتم: ساعت چنده؟ ... بلند شدم و
    از اتاق اومدم بيرون مامانم پشت سرم اومد و گفت:خودمم تازه ... يه اهنگ خارجي گذاشت بود
    وخودشم باش ميرقصيد خداييش اگه يه کلمه شو ... -نه دور از جونم چطور صداش اذيت تون
    ميکنه؟ ... ولي خواهشا ديگه از اين شوخي هاي سکته کننده با من نکن

    متن آهنگ های آلبوم بزرگ از زدبازی :: تکست آهنگ | متن ترانه های ایرانی

    textahang.blog.ir/post/Lyrics%20Music%20BOZORG%20Album
    1 مارس 2015 ... متن آهنگ آلبوم بزرگ از گروه زدبازی | تکستـ آهنگــ (پخش آنلاین و لینک های دانلود
    بزودی منتشر می شود) ♫♫♫ سخت نمیگیرم فقط وقتی لازمه پیدام ... چرا دور شدی یهو
    عجیبه همین اینجا بودی الان ... یکی دیگه داره جامو میگیره شبیه منه ولی من نیستم ....
    باز زدی باز جاش نیست ... پشت سرم حرف زیاده ... منفی زیاده دورم ریخته

    تنهایی

    www.kolbetanhei.blogfa.com/
    ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ باید ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ اﺯ ﺩﻭﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺖ ! ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺭﺍ نباید ... گم شدم پی خودم تو کوچه ها
    میگردم من خودم رو خیلی وقته که ... چقده دست به سرم کردی رفتی که برگردی زدی راحت
    زیر حرفات عزیزم بد کردی .... باز آی به دیار صابر پرده از راز خویش بردار. که دیگر
    ترا ... با خیال او ولی تنهای تنها میروم. در جوابم ... من همان مهربان سالهای دورم. رفته ام از ...

    38 . اسفند 1392 - جهنم رپ - بلاگفا - یو دایرکت

    youdirect.ir/p/3519092bdf2e96469da54f5979eee4bf14
    میکَنَم تی دی (کروس)از همه کندمو کشیدم یِ دیـــــــــوارِ بلندو دورم راحتِ خیالِ خودمهمه تویِ
    .... من بده رای نتونستی زدی کوچه علی چپ جای کاردارم شاه لای پام ریدی بد پای جایت
    بد .... ها رو بستن چشارو دوختنستاره سوختن باز صدایی در نیومد متن آهنگ مغز رپ از
    رضا .... میچرخه دور سرم[ دنیا میچرخه ، دور سرم ]سنتی نیستم ولی همه چیو (تار میبینم)
    .

    شعر کافه شعر [آرشیو] - صفحه 2 - سایت علمی دانشجویان ایران

    www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-86088-p-2.html
    1 جولای 2010 ... تا ابد دور تو می گردم ، بسوزان ! عشق کن ! ... سرت را فرو برده در خویش و ، رد می شوی
    ... پشت پا مي‌زد ولي هرگز نپرسيدم چرا .... آه ، تاکی ز سفر باز نیایی ، بازآ ..... آهنگ
    دلنواز موج را بر صخره ها . ... از کویر سوت و کور ، تا مرا صدا زدی

    داستانهای سکسی من و همسرم سحر - صفحه 4 - انجمن لوتی

    www.looti.net/12_6764_4.html
    به مهدی از عقب نمیدی گفتم نه چند بار خاسته بکنه ولی دردم میاد گفت کیرش کلفته؟
    ... یا همیشه سعی میکرد دور از چشم زنش خودشو بماله به من دیگه معلوم بود واسه چی هر شب
    ... از سرم لیز خورد اومد پایین دیگه نداختمش رو سرم تکیه دادم به مبل دستامو باز کردم
    .... گفت دیده بودم سکسی میگردی اما خب شوهر داشتی گفتم اون که عزیزمه ولی خب من ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 393
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 110
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 283
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 5,718
  • بازدید سال : 36,398
  • بازدید کلی : 656,820